مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عیب یابی مشکلات صفحه نمایش تلویزیون ال جی

اگر تلویزیون ال جی شما به درستی تصویر را نمایش نمی دهد، عوامل زیادی وجود دارند که می توانند دلیل مشکلات احتمالی اینچنینی تلویزیون باشند. این مشکلات می توانند یک مسئله بسیار ساده بوده، و یا پیچیده و نیاز به تخصص افراد حرفه ای و با تجربه داشته باشند. در این مقاله مطالبی را گردآوری نموده ایم که پس از خواندن آنها و دنبال نمودن مراحل زیر، می توانید مسئله یا مشکل تلویزیون خود را تشخیص داده و عیب یابی کنید.

در صورتی که تلویزیون LG شما با مشکلات نمایش تصویر مواجه شده و یا مشکلاتی دارد که از عیب یابی و رفع آنها ناتوانید، با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران و کرج تماس بگیرید. بهترین متخصصان تعمیر تلویزیون ال جی برای کمک به شما آماده اند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن تلویزیون شما را سالم و آماده بکار درب منزل تحویل نمایند.

به یاد داشته باشید که انجام هرگونه تعمیرات بر روی تلویزیون های پیچیده امروزی به دانش و تجربه بالا نیازمند است. به دلیل هزینه بالا و حساس بودن بردهای الکترونیکی و اجزای مختلف تلویزیون، امکان آسیب رساندن به دستگاه و به وجود آمدن خسارت هنگفت، در صورت کمبود تجربه و تخصص لازم جهت تعمیر تلویزیون LG وجود دارد!

 

مرحله 1

تلویزیون خود را روشن کنید. اگر اصلا روشن نمی شود، سیم برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که به طور کامل به پریز وصل شده است. همچنین، برای اطمینان از اینکه خروجی یا پریز کار می کند، آن را با فازمتر بررسی نمایید. برای اطمینان از یک پریز برق دیگر نیز استفاده نمایید. اگر از بابت کار کردن پریز برق مطمئن هستید، و تلویزیون شما هنوز روشن نمی شود، ممکن است اشکال از منبع تغذیه معیوب در داخل دستگاه باشد.

 

مرحله 2

یک دستگاه خارجی مانند دستگاه پخش دی وی دی، گیرنده دیجیتال یا کنسول بازی ویدیویی را به تلویزیون متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که ورودی ویدئو یا ورودی تصویر را به درستی متصل نموده اید. در صورتی که از کابل های HDMI استفاده نمی کنید و کابل های رنگی دارید، مطمئن شوید که هر یک از رنگ ها به اتصال همرنگ خود متصل شده باشد. اگر تصویر نمایش داده نمی شود، اتصالات ویدئو را بررسی کنید. در صورت امکان، از یک کابل اتصال دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما دستگاه پخش DVD خود را از طریق HDMI وصل می کنید و حال تصویر ندارید، اینبار از کابل های رنگی زرد، سفید و قرمز استفاده کنید. ممکن است ایراد از ورودی ویدئو باشد. همچنین، از سالم بودن دستگاه پخش کنده دی وی دی یا گیرنده دیجیتال خود مطمئن شوید. می توانید دستگاه خود را بر روی تلویزیون های دیگر بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید.

 

مرحله 3

لامپ تلویزیون را بررسی کنید. اگر تلویزیون شما روشن می شود اما چیزی نمایش داده نمی شود، و شما از یک تلویزیون ال سی دی (LCD) یا تلویزیون دی ال پی (DLP) استفاده می کنید، ممکن است لامپ تصویر تلویزیون خراب شده و سوخته باشد، که در این حالت نیاز به تعویض خواهد داشت. برای تعیین محل قرارگیری لامپ، از دفترچه راهنمای تلویزیون کمک بگیرید. در صورتی که تجربه تعویض لامپ تصویر تلویزیون را دارید، می توانید شخصا اقدام به خرید لامپ جدید، که متناسب با مدل تلویزیون تان باشد، نموده و عمل تعویض را انجام نمایید. در غیر اینصورت شدیدا توصیه می شود که هیچ اقدامی بابت دستکاری تلویزیون انجام نداده و با نمایندگی تعمیرات تلویزیون برند خود تماس حاصل فرمایید.

 

مرحله 4

تنظیمات ویدئو را بررسی کنید. اگر تنظیمات رنگ خاموش است یا تصویر تار دیده می شود، می توانید آنها را به تنظیمات مناسب در منوی ویدئوی تلویزیون خود تغییر داده و تنظیم نمایید. معمولا حالت های از پیش تنظیم شده تنظیمات تصویر، جهت مشاهده برنامه های ورزشی، اخبار، فیلم ها و غیره در منوی تنظیمات تلویزیون شما وجود دارند. همچنین می توانید تنظیمات شخصی را برای داشتن بهترین تصویر اعمال کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده