مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دلایل پرتاب آب کولر گازی سامسونگ | چرا از داخل کولر گازی سامسونگ آب پرتاب می شود؟

کولر گازی سامسونگ  را شاید بتوان یکی از پرطرفدارترین نوع کولر ها در فصل تابستان نامید. کولرهای گازی سامسونگ  با وجود فراهم آوردن آسایش برای ما در ساعات گرم روزهای تابستانی، می توانند گاها موجب برخی ناملایمات نیز گردند. بطوریکه بروز مشکلاتی کوچک موجب ایراد در کارکرد نرمال آنها می شود. یکی از این مشکلات متداول که می تواند گریبان گیر شما نیز گردد، پرتاب قطرات آب از داخل کولر یعنی پنل داخلی آن، به هنگام استفاده از کولر گازی سامسونگ است. آیا میدانید دلیل پرتاب آب کولرگازی سامسونگ چیست؟

در این مقاله به بررسی دلایل بروز اشکال پرتاب آب در کولرهای گازی پرداخته و راهکارهای رفع اشکال را در هر مورد بیان می کنیم. در صورتیکه کولر گازی سامسونگ شما آب پرتاب می کند و هیچ یک از راه حل های گفته شده به کمک شما نیامدند، و یا مشکلات دیگری با کولر گازی خود دارید که از رفع آنها ناتوانید، با متخصصان تعمیر کولر گازی در نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

علت پرتاب آب از پنل کولر گازی سامسونگ چیست؟

مواردی متعددی می توانند دلیل بروز این مشکل باشند. معمولا پرتاب آب از کولر گازی را می توان به یکی از دو مورد زیر نسبت داد. از آنجا که دلایل دیگر شایع نبوده و احتمال اتفاق افتادن آنها نیز کم است، در این مقوله به آنها نخواهیم پرداخت.

  • کمبود گاز اسپیلت سامسونگ 

کمبود گاز کولر گازی سامسونگ را می توان اولین دلیل در بروز ایراد پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی به شمار آورد. بهتر است به یاد داشته باشید که در سیکل سرمایشی کولر گازی سامسونگ، گاز مبرد استفاده شده نقش کلیدی دارد. بدین ترتیب کمبود مقدار گاز به هر دلیل، موجب اختلال در سیکل سرمایشی می گردد. کاهش گاز مبرد در اسپیلت در صورتیکه از یک مقدار خاص تجاوز نماید، می تواند موجب یخ زدن فین ها یا کویل های پنل داخلی گردد. در این حالت، در مواقعی که کمپرسور بطور موقت از کار می افتد یا اصطلاحا کانتکت می کند، یخ ها آب شده و این قطرات آب به جلوی پنل لیز می خورند که درنهایت بوسیله باد کولر به بیرون پرتاب می شوند.

در صورتی که کمبود گاز موجب بروز این مشکل در کولر گازی شما شده است، برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خود، می بایست ابتدا دستگاه خود را نشت یابی نمایید. در صورتیکه از نبود نشتی یا برطرف شدن آن مطمئن شدید، گاز کولر را شارژ گاز کنید تا مشکل برطرف گردد.

اگر در تعمیر و یا شارژ گاز کولر گازی سامسونگ خود به مشکل برخوردید، حتما از کمک افراد حرفه ای استفاده کنید.

  1. 2.    شکستن سینی یا قاب ناودانی آب

دلیل دوم که از مورد اول کمتر اتفاق می افتد، شکستن سینی یا قاب ناودانی آب است. آب از ناودانی بصورت قطره قطره بر روی فن بلور یا جلوی آن ریخته و به سمت بیرون پرتاب می شود.

از دلایل شکستن سینی یا قاب ناودانی، می توان به نصب شدن غیر صحیح پنل یا بالانس نبودن فن بلور داخلی اشاره نمود که سبب لرزش پنل کولر گازی سامسونگ می گردند و پس از مدتی این لرزش ها به مرور موجب شکسته شدن سینی می شوند.

معمولا تشخیص شکستگی سینی ناودانی به سادگی امکان پذیر است. اگر یک ترک بسیار ریز بالای قابی که فن بلور در آن قرار دارد ایجاد شده باشد، به دلیل خروج آب از ترک، پس از مدتی ترک سیاه شده و کاملاً قابل دیدن خواهد بود.

بعنوان کلام آخر، توصیه می گردد که حتما سرویس و تعمیر کولر گازی خود را در فواصل حداکثر دو ساله توسط تکنسین های متخصص انجام دهید. همچنین در صورتی که در حین کار لرزش و یا صدای غیر عادی متوجه شدید، نسبت به آن بی تفاوت نبوده و سریعا برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی samsung خود اقدام نمایید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده